
UWAGA PRZERWA W DOSTAWIE CIEPŁA UL. KURPIŃSKIEGO!
4 marca, 2025
POMIESZCZENIE PO ZSYPIE NA WYNAJEM PRZY KAMIEŃSKIEGO 9E!
21 marca, 2025Ogłoszenie o pracę: Zastępca Prezesa Zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: Pełen etat
Termin składania ofert upływa z dniem: 1 kwietnia 2025 r.
Zakres obowiązków:
Do zakresu zadań Zastępcy Prezesa Zarządu należy:
a) Zastępowanie Prezesa Zarządu w trakcie jego nieobecności. W tym okresie odpowiada za całokształt działalności Spółdzielni i pełni również obowiązki dyrektora jako pracodawcy w rozumieniu Kodeksu pracy, a także reprezentuje Spółdzielnię na zewnątrz osobiście lub poprzez upoważnione osoby.
b) Funkcję Zastępcy Prezesa Zarządu realizuje zgodnie z postanowieniami Statutu Spółdzielni i regulaminu Zarządu.
c) Zastępca Prezesa Zarządu ukierunkowuje i nadzoruje realizację zadań powierzonych do wykonania podporządkowanym komórkom organizacyjnym, a w szczególności:
a) opracowanie planów remontów i określanie potrzeb remontowych nieruchomości oraz planów inwestycyjnych,
b) zapewnienie wykonawstwa robót: organizacja przetargów, udział w komisjach przetargowych, negocjacjach przedumownych z wykonawcami,
c) sporządzanie umów o realizację robót i zlecanie ich wykonania,
d) sprawowanie nadzoru technicznego nad remontami zasobów wykonywanymi w systemie zleconym oraz nad prowadzonymi inwestycjami,
e) udział w okresowych kontrolach stanu sprawności technicznej obiektów budowlanych, przeglądach gwarancyjnych oraz doraźnych komisjach dot. oceny stanu technicznego usterek eksploatacyjnych, wad budowlanych,
f) koordynowanie, nadzorowanie i kontrolowanie całokształtu zagadnień techniczno- eksploatacyjnych oraz inwestycyjnych a w szczególności:
– sprawowanie nadzoru i kontroli nad wszystkimi sprawami związanymi z utrzymywaniem prawidłowego stanu technicznego, porządku i czystości oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego zasobów mieszkaniowych,
– koordynowanie, nadzorowanie i kontrolowanie sporządzania projektów planów inwestycyjnych, remontów i konserwacji zasobów mieszkaniowych, zlecanie prac i ich realizację,
– koordynowanie i kontrolowanie gospodarki funduszem inwestycyjnym oraz remontowym Spółdzielni oraz celowość i efektywność wykorzystania środków finansowych.
Zastępca Prezesa jest obowiązany :
a) uczestniczyć – na zaproszenie Rady Nadzorczej – w posiedzeniach Rady Nadzorczej, udzielać potrzebnych wyjaśnień, przedstawiać żądane materiały i dokumenty,
b) dokonywać kwartalnej analizy wyników działalności Spółdzielni oraz przedstawiać Radzie Nadzorczej odpowiednie sprawozdania i wnioski w tym zakresie,
c) przedkładać na bieżąco sprawozdania z realizacji uchwał Rady Nadzorczej, kierowanych do Zarządu.
Wymagania:
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA Z DNIEM 01.04.2025r.
Wymagania konieczne:
a) wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo;
b) co najmniej 10-letni staż pracy, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
c) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległych zespołów i pracowników;
d) zaprzestanie z chwilą wyboru prowadzenia działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino”;
e) znajomość prawa budowlanego, prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;
f) znajomość Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino” Gdańsku;
g) komunikatywność i umiejętność podejmowania decyzji;
h) umiejętności analityczne i dobra znajomość obsługi komputera;
i) dyspozycyjność;
j) złożenie oświadczenia o nieprowadzeniu przeciw kandydatowi postępowań karnych i karnych skarbowych;
k) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
l) korzystanie z pełni praw publicznych;
m) złożenie oświadczenia o niekaralności za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe;
n) niepozostawanie w sporze sądowym ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Suchanino”;
o) brak pokrewieństwa, powinowactwa lub pozostawania w związku małżeńskim w stosunku do członków Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino”;
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień związanych z gospodarką i zarządzaniem nieruchomościami, mile widziane uprawnienia do zarządzania nieruchomościami;
b) znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników oraz niezbędna wiedza z zakresu prawa pracy;
c) znajomość języków obcych;
d) dodatkowe uprawnienia i umiejętności z zakresu pokrywającym się z przedmiotem działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino”;
e) mile widziany staż pracy w spółdzielczości mieszkaniowej;
f) posiadanie umiejętności negocjacyjnych;
g) kreatywność i samodzielność w pracy.
Zgłoszenie kandydata zawiera:
a) Życiorys (CV) i list motywacyjny zawierający aktualne zdjęcie oraz informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres do korespondencji, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail).
b) Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz inne dokumenty w formie kserokopii świadczące o posiadanych kwalifikacjach wraz z oświadczeniem kandydata o zgodności przedstawionych dokumentów z oryginałem.
c) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne, w tym przestępstwo skarbowe, oraz nieprowadzeniu przeciw kandydatowi postępowań karnych o przęstępstwo umyślne lub karnoskarbowych o przęstępstwo skarbowe.
d) Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzające co najmniej 10 letni staż pracy, w tym 5-letni na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym.
e) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
f) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
g) Oświadczenie o zaprzestaniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino” w sytuacji wyboru na funkcję.
h) Oświadczenie o niepozostawaniu w sporze sądowym ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Suchanino”.
i) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Suchanino” do celów postępowania konkursowego.
Kandydat może przedstawić dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje istotne przy sprawowaniu funkcji. Dokumenty przesyłane drogą elektroniczną powinny zostać podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
Dokumenty składane w formie elektronicznej (kadry@smsuchanino.pl lub przez portal pracuj.pl) powinny zostać podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.
Dokumenty składane osobiście w sekretariacie spółdzielni powinny być przekładane w zamkniętych kopertach podpisanych imieniem i nazwiskiem oraz opisane “zgłoszenie na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu” , należy dołożyć oświadczenie dotyczący ochrony danych osobowych
Wzory oświadczeń, o których mowa powyżej można pobrać ze strony internetowej www.smsuchanino.pl
Oferujemy:
– Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, pakiet medyczny
– Pełny etat w inspirującym środowisku pracy,
– Pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole,