SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA DOTYCZĄCA WARUNKÓW PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY REMONTOWE I USŁUGI NA ROK 2025
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino” w Gdańsku przy ul. Kurpińskiego 21 ogłasza przetarg nieograniczony na roboty remontowe:
- roboty drogowe,
- roboty dekarskie,
- roboty elektryczne: remont instalacji odgromowej, wymiana pionów zasilających WLZ
- roboty budowlane: remont izolacji balkonów (logii) na Nieruchomościach I, II, III, IV, remont izolacji tarasów i balkonów na Nieruchomości V, wymiana drzwi zewnętrznych, malowanie klatki schodowej,
- remonty sanitarne,
- przeglądy wynikające z zast. art. 62 prawa budowlanego w tym:
- kominiarski
- gazowy
oraz przetarg nieograniczony na usługi:
- utrzymanie zieleni na terenie SM, w tym:
- koszenie terenów zielonych,
- prace w drzewostanie,
- usuwanie skutków zimy „Akcja Zima” w sezonie 2025/2026.
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia na roboty remontowe i usługi będą wysyłane drogą email oraz udostępnione do odbioru osobistego (w godzinach pracy Spółdzielni z wyłączeniem środy) od dnia 09.12.2024r. do dnia 30.12.2024r. za odpłatnością wynoszącą 150,00 zł. br. za jedną specyfikacje, po uprzednim wysłaniu na adres: techniczny@smsuchanino.pl potwierdzenia w/w wpłaty. Przelew prosimy wpłacać na konto Spółdzielni:
PKO BP I/o Gdańsk 61 1020 1811 0000 0902 0014 4048.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium na w/w konto.
Wadium w wysokości odpowiednio:
- Roboty drogowe – 19 000,00 zł
- Roboty dekarskie – 9 000,00 zł
- Roboty budowlane:
- remont izolacji balkonów na Nieruchomości I, II, III, IV– 1 000,00 zł
- remont izolacji tarasów i balkonów na Nieruchomości V– 1 000,00 zł
- wymiana drzwi zewnętrznych – 6 000,00 zł
- malowanie klatki schodowej – 4 000,00 zł
- Roboty elektryczne
- remont instalacji odgromowej – 3 000,00 zł
- wymiana pionów zasilających WLZ – 9 000,00 zł
- Remonty sanitarne – 3 000,00 zł
- Przeglądy wynikające z zast. art. 62 prawa budowlanego w tym:
- kominiarski – 1 000,00 zł
- gazowy – 1 000,00 zł
- Utrzymanie zieleni na terenie SM, w tym:
- koszenie terenów zielonych – 6 000,00 zł
- prace w drzewostanie – 4 000,00 zł
- Usuwanie skutków zimy – „Akcja Zima 2025/2026 – 6 000,00 zł
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni lub przesłać za pośrednictwem operatorów pocztowych, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa „Suchanino” (80-169) Gdańsk ul. Karola Kurpińskiego 21. Oferty można składać od dnia 09.12.2024r. do dnia 30 grudnia 2024r. do godz. 14.00. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu potwierdzona prezentatą Spółdzielni. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej, zostaną zwrócone oferentom bez ich rozpatrzenia.
W dniu 09-01-2025r o godz. 10.00 odbędzie się otwarcie ofert w siedzibie Spółdzielni, przy udziale oferentów.
Natomiast termin negocjacji z Oferentami wyznacza się na 14 i 16 stycznia 2025r.
Szczegóły dot. procedury przetargowej znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dodatkowe informacje dotyczące przetargu na roboty remontowe można uzyskać pod nr tel.: 887-753-143.
Dodatkowe informacje dotyczące przetargu na usługi można uzyskać pod nr tel.: 887-753-147.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo dowolnego wyboru oferty oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
ZARZĄD S.M „SUCHANINO”