SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA DOTYCZĄCA WARUNKÓW PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY REMONTOWE I USŁUGI NA ROK 2023
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino” w Gdańsku przy ul. Kurpińskiego 21 ogłasza przetarg nieograniczony na roboty remontowe:
- roboty drogowe,
- roboty dekarskie,
- roboty elektryczne,
- roboty budowlane: remont izolacji balkonów (logii) na Nieruchomościach I, II, III, IV, remont izolacji tarasów balkonowych i balkonów na Nieruchomości V, malowanie klatek schodowych, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana wiatrołapów
- roboty izolacyjne: izolacja stropu hali garażowej
- przeglądy wynikające z zast. art. 62 prawa budowlanego w tym:
- kominiarski
- gazowy
- awaryjne roboty dekarskie
- awaryjne roboty budowlane
oraz przetarg nieograniczony na usługi:
- Utrzymanie zieleni na terenie SM, w tym:
- koszenie terenów zielonych,
- prace w drzewostanie,
- Usuwanie skutków zimy „Akcja Zima” w sezonie 2023/2024.
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia na roboty remontowe i usługi będą wysyłane drogą email oraz udostępnione do odbioru osobistego (w godzinach pracy Spółdzielni z wyłączeniem środy) od dnia 24.11.2022r. za odpłatnością wynoszącą 123,00 zł. br. za jedną specyfikacje, po uprzednim wysłaniu na adres: techniczny@smsuchanino.pl potwierdzenia w/w wpłaty. Przelew prosimy wpłacać na konto Spółdzielni:
PKO BP I/o Gdańsk 61 1020 1811 0000 0902 0014 4048.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium na w/w konto.
Wadium w wysokości odpowiednio:
- Roboty drogowe – 21 000,00 zł
- Roboty dekarskie – 32 000,00 zł
- Roboty budowlane:
- remont izolacji balkonów na Nieruchomości I, II, III, IV– 1000,00 zł
- remont izolacji tarasów balkonowych i balkonów na Nieruchomości V– 1 000,00 zł
- malowanie klatek schodowych – 9 800,00 zł
- wymiana drzwi zewnętrznych – 8 000,00 zł
- wymiana wiatrołapów – 7 400,00 zł
- Izolacja stropu hali garażowej – 3 800,00 zł
- Roboty elektryczne – remont instalacji odgromowej –8 500,00 zł
- Przeglądy wynikające z zast. art. 62 prawa budowlanego w tym:
- kominiarski – 1 000,00 zł
- gazowy – 1 000,00 zł
- awaryjne roboty dekarskie – 1 000,00 zł
- awaryjne roboty budowlane – 1 000,00 zł
- Utrzymanie zieleni na terenie SM, w tym:
- koszenie terenów zielonych – 5 000,00 zł
- prace w drzewostanie – 3 000,00 zł
- Usuwanie skutków zimy – „Akcja Zima 2023/2024 – 5 000,00 zł
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni lub przesłać za pośrednictwem operatorów pocztowych, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa „Suchanino” (80-169) Gdańsk ul. Karola Kurpińskiego 21. Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 5 stycznia 2023r. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu potwierdzona prezentatą Spółdzielni. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej, zostaną zwrócone oferentom bez ich rozpatrzenia.
W dniu 10-01-2023r odbędzie się otwarcie ofert w siedzibie Spółdzielni, przy udziale oferentów.
Szczegóły dot. procedury przetargowej znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dodatkowe informacje dotyczące przetargu na roboty remontowe można uzyskać pod nr tel.: 887-753-143.
Dodatkowe informacje dotyczące przetargu na usługi można uzyskać pod nr tel.: 887-753-147.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo dowolnego wyboru oferty oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
ZARZĄD
S.M „SUCHANINO”
Przetarg odbędzie się
10.01.2023 roku