SZCZEGÓŁOWA  INFORMACJA  DOTYCZĄCA  WARUNKÓW  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY  REMONTOWE I USŁUGI  NA  ROK 2025

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Suchanino” w Gdańsku przy ul. Kurpińskiego 21 ogłasza przetarg nieograniczony na roboty remontowe:

  1. roboty drogowe,
  2. roboty dekarskie,
  3. roboty elektryczne: remont instalacji odgromowej, wymiana pionów zasilających WLZ
  4. roboty budowlane: remont izolacji balkonów (logii) na Nieruchomościach I, II, III, IV, remont izolacji tarasów        i balkonów na Nieruchomości V, wymiana drzwi zewnętrznych, malowanie klatki schodowej,
  5. remonty sanitarne,
  6. przeglądy wynikające z zast. art. 62 prawa budowlanego w tym:
  7. kominiarski
  8. gazowy

oraz  przetarg nieograniczony na usługi:

  1. utrzymanie zieleni na terenie SM, w tym:
  2. koszenie terenów zielonych,
  3. prace w drzewostanie,
  4. usuwanie skutków zimy „Akcja Zima” w sezonie 2025/2026.

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia na roboty remontowe i usługi będą wysyłane drogą  email oraz udostępnione do odbioru osobistego (w godzinach pracy Spółdzielni z wyłączeniem środy)  od dnia  09.12.2024r. do dnia 30.12.2024r. za odpłatnością wynoszącą 150,00 zł. br. za jedną specyfikacje, po uprzednim wysłaniu na adres: techniczny@smsuchanino.pl  potwierdzenia w/w wpłaty. Przelew prosimy wpłacać na konto Spółdzielni:

PKO BP I/o Gdańsk 61 1020 1811 0000 0902 0014 4048.

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium na w/w konto.

Wadium w wysokości odpowiednio:

  1. Roboty drogowe – 19 000,00 zł
  2. Roboty dekarskie – 9 000,00 zł
  3. Roboty budowlane:
  4. remont izolacji balkonów na Nieruchomości I, II, III, IV– 1 000,00 zł
  5. remont izolacji tarasów i balkonów na Nieruchomości V– 1 000,00 zł
  6. wymiana drzwi zewnętrznych –  6 000,00 zł
  7. malowanie klatki schodowej – 4 000,00 zł
  8. Roboty elektryczne
  9. remont instalacji odgromowej –  3 000,00 zł
  10. wymiana pionów zasilających WLZ –  9 000,00 zł
  11. Remonty sanitarne – 3 000,00 zł
  12. Przeglądy wynikające z zast. art. 62 prawa budowlanego w tym:
  13. kominiarski – 1 000,00 zł
  14. gazowy – 1 000,00 zł
  15. Utrzymanie zieleni na terenie SM, w tym:        
  16. koszenie terenów zielonych –  6 000,00 zł
  17. prace w drzewostanie –  4 000,00 zł
  18. Usuwanie skutków zimy – „Akcja Zima 2025/2026 –   6 000,00 zł

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Spółdzielni lub przesłać za pośrednictwem operatorów pocztowych, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa „Suchanino” (80-169) Gdańsk ul. Karola Kurpińskiego 21. Oferty można składać od dnia 09.12.2024r. do dnia  30 grudnia 2024r. do godz. 14.00. O przyjęciu oferty decydować będzie data wpływu potwierdzona prezentatą Spółdzielni. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej, zostaną zwrócone oferentom bez ich rozpatrzenia.

W dniu 09-01-2025r o godz. 10.00 odbędzie się otwarcie ofert w siedzibie Spółdzielni, przy udziale oferentów.

Natomiast termin negocjacji z Oferentami wyznacza się na 14 i 16 stycznia 2025r.

Szczegóły dot. procedury przetargowej znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje dotyczące przetargu na roboty remontowe można uzyskać pod nr tel.:   887-753-143.

Dodatkowe informacje dotyczące przetargu na usługi można uzyskać pod nr tel.:   887-753-147.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo dowolnego wyboru oferty oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

                                                                                                                                                          ZARZĄD S.M „SUCHANINO”